Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2010 16:13 - Le Garcon
Автор: antone Категория: Поезия   
Прочетен: 1120 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 21.12.2010 12:42


image 

Елегантно облечен, ти ме срещаш на входа -

пресичат се погледи, скрити мисли пробягват -

с красиво лице, деликатна усмивка,

и онази малка, чаровна извивка.

Скоро думи и жестове между нас се наслагват,

образи, случки разкриват радост или несгода.

 

Подареният час се топи като сняг, неусетно

и двама се питаме, колко ли още остават -

писма, усмивки, погледи, лица,

все срещи на две закопнели сърца,

търсещи себе си, чрез другия да познават.

На раздяла си вдишвам от тебе, дискретно.

 

Аромат на тъга, с деликатен нюанс на надежда,

във воал на тайнственост и предпазливост.

Дали е пламнала искра в гърдите ми?

Дали свой пленник си видял в очите ми?

Не ти е позволено да узнаваш - без игривост -

обещах това, но приятелството е скъпа одежда.




Тагове:   МиГ,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vili73 - Тц...
20.12.2010 17:02
Не е мой тип момчето. Или портретът не е добър. Ама какво ли разбирам аз от портрети? :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: antone
Категория: Поезия
Прочетен: 61777
Постинги: 26
Коментари: 16
Гласове: 590
Архив